کد خبر: 110747|10:21 - 1396/07/15
نسخه چاپی

مصادف با هفته ناجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گیلان غرب برگزار شد + تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گیلان غرب برگزار شد + تصاویر
مطلع الفجر:مصادف با ایام هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد انتظامی شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در این مراسم پس از اجرای برنامه های ویژه سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب  با اشاره به محقق شدن احساس امنیت در جامعه اظهار داشت : اینکه امروز بواسطه عملکرد بسیارخوب و تعامل مناسب همه اجزاء تامین امنیت درکشورمان هم احساس و هم امنیت پایدار و بسیار مطلوبی حاکم است.

فرهاد همتی تصریح کرد: این امنیت امروز ما نشانه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ماست که مرهون ایثاردیروز فرزندان این آب وخاک است.

وی امنیت شهرستان را نیز خوب توصیف و ابراز داشت: رسالت خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت وآرامش مثال زدنی بوده وتاکنون بسیار خوب به انجام رسیده است.

همتی با ابراز اینکه  در ماههای اخیر شاهد عملکرد و تعامل خوب مجموعه انتظامی در همه حوزه ها هستیم  اذعان کرد:هفته نیروی انتظامی درواقع بهانه ای است برای قدردانی از زحمات عزیزانی که نعمت امنیت و آسایش جامعه را با مجاهدتهای خاموش خود ایجاد می نمایند.
*طی 6 ماه اخیر در گیلانغرب کشف سرقت ها از افزایش 75 درصدی برخوردار بوده است

  فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب نیز در این آیین با اشاره به اینکه تعامل بسیارخوبی بین نیروی انتظامی و مجموعه شورای تامین و همچنین دستگاه قضایی برقرار است گفت: در شش ماهه اول سالجاری در نتیجه تلاشهای شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان کاهش بسیار چشمگیر جرائم را داشته ایم و در عین حال کشف سرقت ها هم از افزایش 75 درصدی برخوردار بوده است .
وهمین امر هم باعث شده تا سرقت در این شهرستان کاملا کاهش یابد.
سرهنگ سلیم سلیمی افزود: در این مدت جرائم خشن هم در شهرستان نداشته ایم و 73 درصد از پروند های قضایی محول شده نیز در کلانتری ها با تمهیدات مجموعه همکاران انتظامی به سازش منجر شده است.

این مقام انتظامی مردم محوری و مشارکت مردم را از اهداف ویژه نیروی انتظامی ذکر  و خاطر نشان کرد:بدون حضور مردم مطمئنا این امنیت ایجاد نخواهد شد.
در این مراسم همچنین  از 11 نفر از نیروهای برتر پایور و ساعی و خانواده های شهدای انتظامی با اهدای لوح قدردانی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد