سرویس: سلامتکد خبر: 110699|16:55 - 1396/07/02
نسخه چاپی

گزارش/

کلینیک ویژه تخصصی گیلانغرب 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/دستگاه رادیولوژی دیجیتال بزودی در گیلان غرب+ تصاویر

 کلینیک ویژه تخصصی گیلانغرب 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/دستگاه رادیولوژی دیجیتال بزودی در گیلان غرب+ تصاویر
مطلع الفجر: یکی از نیازهای شهر گیلان غرب وجود مرکز تخصصی درمانی است که اکنون به گفته مسئولان، ساختمان کلینیک ویژه تخصصی این شهر، 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، بی شک میتوان گفت که یکی  از نیازهای شهر گیلان غرب وجود مرکز تخصصی درمانی است که اکنون به گفته مسئولان  ساختمان کلینیک ویژه تخصصی این شهر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

 امام جمعه شهرستان گیلانغرب به منظور بررسی وضعیت در مانی و خدماتی بیمارستان الزهرا (س) گیلان غرب  از این مرکز بازدید کرد .

 در این بازدید ابتدا امام جمعه گیلان غرب از بخش بستری  بیمارستان بخش مراقبتهای ویژه بازدید و از بیماران عیادت کرد .

 در این بازدید امام جمعه شهرستان همچنین از نزدیک در جریان وضعیت تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان گیلانغرب قرار گرفت .

رییس شبکه بهداشت و در مان گیلان غرب طی گفتگویی باخبرنگار مطلع الفجردر خصوص روند ساخت کلیینیک ویژه تخصصی  این شهرستان اظهار داشت : این کلینیک تخصصی به منظور ارتقاء سطح خدمات دهی به مردم عزیز ساخته می شود و اکنون با اعتبار 1 میلیارد  و 250 میلیون  از محل بودجه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی روند تکمیل ساختمان ان پیشرفت 60 درصدی دارد .

 امام جمعه شهرستان سپس از قسمت رادیولوژی و سونوگرافی و همچنین ازمایشگاه و بخش قلب  بیمارستان بازدید  کرد .

 دکتر پوریاور با اذعان اینکه در حال حاضر بیمارستان فاقد متخصص قلب و عروق وسونوگراف است  یاد اور شد : با توجه به اینکه طرح تقسیم و معرفی متخصصین در جهت تکمیل کادر تخصصی بیمارستانها در آبانماه اجرا می شود ما در جهت مطالبه مردم عزیز و ضرورت تکمیل کادر تخصصی بیمارستان نیازمندی و درخواست خود را به دانشکده علوم پزشکی ارایه کرده ایم .

 وی تصریح کرد : در خصوص متخصص کوکان هم باید گفت که در روزهای اتی  مشکل  این حوزه مرتفع می شود و کادر متخصص کودکان در شهرستان حاضر و ارایه خدمت می نماید .

رییس شبکه بهداشت و در مان گیلان غرب همچنین از بکار گیری دستگاه رادیولوژی دیجیتال  در بیمارستان طی روزهای اتی خبر داد و  تصریح کرد : مجوز نصب و بکارگیری   این دستگاه اخذ شده و در چند روز آینده متخصصین این حوزه برای نصب و فعالسازی ان به گیلانغرب خواهند آمد .

امام جمعه ، رییس شبکه بهداشت و در مان گیلان غرب و همراهان در ادامه از  بخش دیالیز بیمارستان بازدید و  وضعیت رضایت مندی مردم از خدمات این بخش را جویا شدند .

 دکتر پور یاور در خصوص بخش دیالیز نیز ابراز داشت : در این بخش  5 تخت دیالیز داریم  که جوابگوی نیازهای شهرستان به شایستگی می باشد .

  وی همچنین از تخصیص مبلغ 450 میلیون به منظور توسعه و ارتقاء وضعیت اورژانس بیمارستان الزهرا (س) خبر داد .

در پایان این بازدید امام جمعه شهرستان با تقدیر و تشکر  از تلاش های انجام شده در راستای بهبود شرایط در مانی در این منطقه  از مسئولان بهداشت شهرستان خواست که به منظور تعالی سطح خدمات  ارایه شده به مردم عزیز و فهیم شهرستان  کاستی ها و نواقص موجود  را به جد مورد پیگیری و مطالبه  قرار دهند .

 حجت الا سلام خاص امیری تصریح کرد : مردم گیلان غرب  که ثابت کرده اند همواره مرزدارانی غیور و متعهد به ارمانهای انقلاب  و نظام اند ،شایسته بهترین خدمات هستند و ما در اینجا از مسئولان اجرایی شهرستان و مسئولان استانی  درخواست داریم تا مشکلات حوزه درمانی  این شهرستان را با نگاه ویژه  تری پیگیری نمایند.

در این  روز فضای  نماز خانه ، ازمایشگاه ، بخش قلب و عروق ، دیالیز، ساختمان کلینیک تخصصی ، آزمایشگاه ،زایشگاه ،  داروخانه و اورژانس مورد بازدید امام جمعه و مسئولان همراه قرار گرفت  که مقرر شد وضعیت نبود متخصصین قلب و عروق   و سونوگراف علی رغم پیگیری های انجام شده تاکنون مجدد توسط بهداشت شهرستان پیگیری شود .

شهرستان گیلان غرب  در غرب استان کرمانشاه بالغ بر 70 هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و گواور  است و تا مرکز استان حدود  155 کیلومتر فاصله دارد  .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد