کد خبر: 110698|12:02 - 1396/07/01
نسخه چاپی

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کارکنان سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند+ عکس

کارکنان  سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند+ عکس
مطلع الفجر:همزمان با هفته دفاع مقدس کارکنان سپاه و مسئولان ادارات گیلانغرب بانماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،بمناسبت هفته دفاع مقدس مسئولین دستگاههای اجرایی  و فرماندهان نظامی و انتظامی  و کارکنان سپاه شهرستان گیلانغرب امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار  کردند .

در این دیدار امام جمعه گیلانغرب در سخنانی عزت وجایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگریهای فرزندان این ملت و استقامت مردم ایران در دفاع از کیان و ارزشهای کشور ونظام حول محور ولایت فقیه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری قدرت معنوی و شاخصه های دینی و اسلامی را از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت : امروز دشمن با تدارک جنگ نرم خود در صدد دور کردن جوانان  ما از فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه انقلابی است .

در ادامه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در سخنانی آمادگی نیروهای مسلح را برای دفاع مقتدرانه از نظام و کشور به تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا درمقابل نقشه های پلید استکبار و دشمنان اعلام داشت.

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی ضمن اشاره به روحیه مقاومت و ایثارگری رزمندگان  در 8 سال دفاع مقدس ابراز داشت:حقا  تبیین ایثارگریهای هشت سال دفاع مقدس ، نیاز اساسی جامعه بخصوص نسل جدید است که بر عهده ماست و باید در این راه تلاش کنیم.

این مقام مسئول جنگ 8 ساله را دفاعی مقدس و جانانه برای ملت ایران عنوان و خاطر نشان کرد :حضور و مشارکت آحاد ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس باعث اقتدار نظام شده د و این امر کاملا ملموسی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد