کد خبر: 110665|11:49 - 1396/06/22
نسخه چاپی

در جلسه شورای اداری گیلانغرب مطرح شد؛

پیروزی دفاع مقدس در سایه روحیه جهادی ، وحدت و همدلی محقق شد/مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب در 4 مهر برگزار می شود+ تصاویر

پیروزی دفاع مقدس در سایه روحیه جهادی ، وحدت و همدلی محقق شد/مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب در 4 مهر برگزار می شود+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب از دوران دفاع مقدس به عنوان اوج افتخارات ملت یاد کرد و گفت :حقاً افتخارات دفاع مقدس در سایه روحیه جهادی ، وحدت و همدلی محقق شد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، امام جمعه شهرستان گیلانغرب در  جلسه شورای اداری شهرستان گیلانغرب که با محوریت ؛ هفته دفاع مقدس ، بازگشایی مدارس و ایام ماه محرم تشکیل شد  با تاکید بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر برای خدمت رسانی به مردم ،همراهی و همدلی عمومی و حضور و ایستادگی مردم را از عوامل مهم افتخارات کسب شده در دوران دفاع مقدس دانست.

 

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد : شهادت را نمی شود از مردم گرفت چرا که شهادت موجب ایجاد وحدت بیشتر بین ملت ماست.
 

وی در ادامه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس گفت: همه وظیفه داریم که در مقابل سرنوشت فرزندان خود احساس مسئولیت کنیم و بایستی در این راستا با تمام وجود به آموزش  و پرورش کمک کنیم.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در این جلسه از تدارک برنامه های متنوعی در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس با رنگ و بوی  فرهنگ عاشورایی خبر داد .

 

 سرهنگ معصومعلی محمدی  برگزاری مراسم ویژه چهارمهر روز مقاومت مردم گیلانغرب در سال 59 را از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس یاد کرد و تصریح نمود:غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدا ، زنگ مقاومت ، برگزاری یادواره های شهداء،برپایی غرفه های شهداء، شب شعر و خاطره دفاع مقدس و دهها برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان  است.

سرپرست فرمانداری  گیلانغرب در ابتدای این جلسه طی سخنانی  به سابقه درخشان و تحسین بر انگیز مردم مقاوم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس اشاره و  اظهارداشت: ثبت روز چهارم مهرماه بعنوان روز مقاومت مردم غیور گیلانغرب در تاریخ دفاع مقدس در دست پیگیری است و امیدواریم با ثبت این روز در تقویم انقلاب و کشور که سند مقاومت و ایثارگری مردمان سلحشور این دیار است یکی از مطالبات بحق مردم این دیار در تاریخ کشور ثبت وضبط گردد.

وی  با اشاره به این مطالبه مردمی تصریح کرد : مردم این خطه نقش بسزایی در مدیریت دفاع مقدس در این منطقه داشته اند و شایسته است  روز  مقاومت مردم گیلانغرب به پاس این رشادت مردم عزیز در تاریخ و تقویم ملی کشور ثبت گردد.

همتی ابراز داشت:بدون شک گرامیداشت دوران حماسه وایثار بعنوان نماد انسجام ، غرورملی ، سند افتخار و اوج مظلومیت ملت ایران در برابر تهاجم استکبار است دوران سراسر حماسه ای که عظمت وشکوه ملت ایران را در برابر زبونی وحقارت دشمنان نشان داد و لذا باید به بهترین شکل حفظ و گرامی داشته شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نقش رهبری های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی دفاع مقدس بعنوان ولی فقیه ستودنی خواند و خاطر نشان کرد: همگرایی و اتحاد و انسجام ملی فارغ از هرنوع قومیت را که الهام پذیر از فرهنگ عاشورا و روحیه شهادت طلبانه ملت ایران بود عامل تعیین کننده نصرت الهی در پیروزیهای رزمندگان اسلام بشمار می رفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد