کد خبر: 110631|10:07 - 1396/06/20
نسخه چاپی

با پیگیری های مطلع الفجر؛

مسئولان شهرستان گیلانغرب ازفعالیت گروههای جهادی در روستاهای محروم بازدید کردند+ عکس

مسئولان شهرستان گیلانغرب ازفعالیت گروههای جهادی در روستاهای محروم بازدید کردند+ عکس
مطلع الفجر:مسئولان شهرستان گیلانغرب ازفعالیت گروههای جهادی در روستاهای محروم چم سورک و پاونمکر در دهستان ویژنان بازدید کردند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،یکی از مشکلات مردم   ساکن در روستاهای دور افتاده شهرستان گیلان غرب؛ مشکلات حوزه ابرسانی  است که  در  برخی از روستاهای دهستان ویژنان سالهاست  با مشقت این حوزه دست و پنجه نرم می کنند .

  روستاهای  چم سورک   و مورت سبز در دهستان ویژنان  از توابع شهرستان گیلان غرب به لحاظ  قطعی های دهها روزه آب شرب  که نتیجه فرسودگی  و عمر بالای شبکه آبرسانی که احداث لوله گذاری  ان به سالهای اغازین دهه 60 برمی گردد مدام در مشقت و سختی ناراحت کننده ای به سر میبردند که مطلع الفجر با پیگیری های مکرر و طرح گفتگو و گزارشهای زیاد از مردم و مسئولان تلاش خود را  به منظور  رفع این مشکل ،به این حوزه معطوف کرد؛

 در  این راستا گروههای جهادی بسیج با حمایتهای خیرین از استانهای تهران و قم  اهتمام ویژه ای را برای رفع محرومیت  و چالش های پیش روی آب  آشامیدنی این روستاهای دور افتاده بکار گرفتند .

 امام جمعه محترم ، فرماندار ، مدیر آب و فاضلاب روستایی و جمعی از همراهان در این حوزه طی اکیپی راهی دهستان ویژنان شدند و از نزدیک   فعالیتهای گروههای جهادی  و تلاش  انها در راه خدمت رسانی به  مردم بازدید کنند .

طی فعالیت این گروههای جهادی  و هماهنگی ادارات تلاش برای مرمت  شبکه معیوب  آبرسانی با ساخت منابع اب و تعویض  حدود 5 کیلومتر از شبکه ابراسانی در راستای خدمت بیشتر به  اهالی روستاهای محروم دهستان ویژنان ادامه دارد .

 دهستان ویژنان با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر  در شهرستان 70 هزار نفری گیلان غرب  واقع است که در سالهای اخیر با مشکلات عدیده در حوزه آب شرب و راه آسفالت مواجه بوده و چالشهای  سر راه خدمات رفاهی چندین روستای انرامتروکه و اهالی را  مجبور به مهاجرت به شهرهای مجاور که جزو استان ایلام می باشد کرده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد