کد خبر: 110541|17:17 - 1396/05/22
نسخه چاپی

گزارش؛

دهها نفر از بسیجیان گیلانغرب در یادمان مطلع الفجر با شهدا تجدید پیمان کردند+ تصاویر

دهها نفر از بسیجیان گیلانغرب در یادمان مطلع الفجر با شهدا تجدید پیمان کردند+ تصاویر
مطلع الفجر: صبح امروز دهها نفر از بسیجیان خواهر ناحیه گیلانغرب در یادمان شهدای مطلع الفجر به مقام شامخ شهدای این عملیات ادای احترام کردند .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،صبح امروز و در منطقه آوزین  در دهستان گورسفید ، بسیجیان  خواهر  ناحیه گیلانغرب در یادمان شهدای مطلع الفجر به مقام شامخ شهدای این عملیات ادای احترام کردند .

 در این مراسم که دهها نفر از بسیجیان دو حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) و حوزه  دانش اموزی شهید رجایی حضور داشتند مسئول اردویی و گردشگری گیلان غرب ضمن  تشریح ابعاد عملیات مطلع الفجر  از رشادتهای  رزمندگان اسلام بخصوص حضور تاثیر گذار نیروهای مردمی  در کنار دیگر رزمندگان که جسورانه در این نقطه استراتژیک راه را بر دشمن سد کردند سخن گفت .

 سعد اله شیرزدادی افزود : یادمان شهدای مطلع الفجر  در منطقه عملیاتی و رزمگاه اوزین  یکی از نقاطی بود که دشمن از چند محور بر ان تسلط اتش داشت و با هر تحرک نیروهای خودی  از سه ناحیه به صورت همزمان زیر اتش قرار گرفت  و نهایتا مرزداری و فداکاری رزمندگان ،دشمن را در این نقطه زمین گیر کرد. .

وی از رشادتهای  رزمندگانی همچون سردار شهید صفر خوشروان ،شهید ابراهیم هادی و دیگر شهدای این منطقه یاد و تصریح کرد : امروز باید همه ما به تاسی از راه شهدای عزیز ولایت مداری ، تعصب به ارمانهای انقلاب و خواهران با رعایت حجاب و عفاف  و اقامه اموزه های دینی  در ترویج روز افزون فرهنگ جهاد و شهادت اهتمام ورزیم .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد