کد خبر: 110539|08:04 - 1396/05/21
نسخه چاپی

یکی از فرماندهان دفاع مقدس؛

باید با حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی راه شهدا را استمرار بخشیم+ تصاویر

باید با حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی راه شهدا را استمرار بخشیم+ تصاویر
مطلع الفجر:یکی از فرمانده هان دوران دفاع مقدس در سالروز بمباران 19 مرداد سال 62 گفت :باید با حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی راه شهدا را استمرار بخشیم

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،درسالگرد روز خونین گیلانغرب  اولین  یادواره 150 شهید و 472 جانباز بمباران هوایی  19 مرداد 62شهرگیلانغرب با حضور باشکوه مردم وخانواده های شهدا و ایثارگران برگزارشد.

در این مراسم معنوی یکی از  فرماندهان دوران دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به اینکه شهدا در هدفشان مسیر الهی را برگزیدند اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا نام وآوازه ایران اسلامی در همه جا طنین انداز شده است .

سردارعبدالله  ویسی از تصریح کرد: احیای خون شهدا و حفظ آن در سایه حرکت در مسیر وراه شهدا حول محور ولایت فقیه است چرا که این یک رسالت الهی  ونیاز اساسی است وهرکجا که کفر وظلم و ستم باشد ما نیز هستیم.
وی تصریح کرد:ما پرچم دار اسلام هستیم و به برکت نام اسلام و خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی همطراز و رقیب ندارد اما دشمن دارد و باید با حفظ روحیه ایثار ،فداکاری و ازخودگذشتگی راه و یاد شهدا را  استمرار ببخشیم.

سردار ویسی گفت: امروز شریان خون شهدا به سمتی جریان یافته که تشکیل بسیج مردمی در کشورهای دیگر اسلامی نظیر عراق و سوریه را شاهد هستیم واین برگزفته از فرهنگ ماست .

  امام جمعه گیلانغرب در ابتدای این مراسم  در سخنانی ابراز داشت:حیات واقعی مال شهداست و به واقع  شهدادزنده اند و زنده بودن نام ویاد آنها به ما جانی تازه بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری افزود: توصیه شهدا همواره بر حفظ جایگاه ولایت فقیه و تبعیت حول محور آن با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی وایادی واذنابش است کما اینکه  نیاز امروز کشور ما تبعیت محض از ولی امر در تمام شئونات می باشد چیزی که استکبار جهانی از آن صدمه دیده و از هیچ نقشه  وترفندی برای مقابله با آن فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به نقش ولایت پذیری شهدا خاطر نشان کرد:شهدا راه خود را از روی آگاهی انتخاب کردند و امروز گرامیداشت یاد آنها وظیفه همگان است چرا که زنده نگهداشتن یاد آنها کمتر از شهادت نیست و همین امر هم امروز عامل پیشرفت وتعالی کشور و ایستادگی ملت ماست .

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان بمباران 19 مرداد سال 62 در سخنانی بزرگداشت و نکوداشت یاد شهدا و تجلیل از ایثارگریهای آنها را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و گفت:  امروز همه وظیفه داریم استمرار بخش پیام و راه شهدا باشیم شهدا ستارگان  پرفروغ سپهر جهاد وشهادت وایثار و بهترین پشتوانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

  شهرستان گیلان غرب در غرب استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب کرده  به طوری که در یک روز و طی  بمباران هوایی 19 مرداد سال 62 خونین ترین روز گیلانغرب با شهادت 150 نفر از شهروندان بی دفاع و 472 مجروح از زنان و کودکان وسالمندان این دیار رقم خورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد