کد خبر: 110524|10:08 - 1396/05/09
نسخه چاپی

هادی سیاسی؛

میدان جنگ نرم دشمن،حوزه عقیدتی و انحراف در باورهای اسلامی و دینی است /راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن؛ سبک زندگی اسلامی است

 میدان جنگ نرم دشمن،حوزه عقیدتی و انحراف در باورهای اسلامی و دینی است /راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن؛ سبک زندگی اسلامی  است
مطلع الفجر:یک هادی سیاسی گفت : اساس خصومت دشمن با ملت ما ماهیت ضد عقیدتی و دینی و میدان جنگ نرم امروز دشمن حوزه عقیدتی و به انحراف کشاندن باورهای اسلامی و دینی است .

 به گزاش خبرنگار مطلع الفجر ، یک هادی سیاسی در مراسمی که به  مناسبت دهه کرامت  با عنوان  تحکیم بنیان خانواده و با  موضوعیت آسیب های ماهواره در روستای قلی قلی دهستان حیدریه از توابع بخش گواوور به همت فرهنگی حوزه  مقاومت بسیج خواهران زینب کبری (س)  برگزار شد اظهار داشت: دشمن در برهه کنونی با برنامه ریزیهای ضد فرهنگی  سعی در به چالش کشیدن باور جوانان  ما را دارد و   اساس  خصومت دشمن با ملت ما نیز عداوت با ماهیت عقیدتی و دینی میباشد  و میدان جنگ نرم امروز دشمن حوزه عقیدتی و به انحراف کشیاندن باورهای اسلامی و دینی است .

حدیث پرما  افزود:  در عصری که  روزها با سیر صعودی رسانه های نویت اجین شده و هرروز شاهد ظهور یک ابزار اطلاع رسانی جدید هستیم بی شک دشمن در قدرت  این رسانه ها طمع کرده و سعی میکند با بهره گرفتن از تکنولوژی و رسانه های نوین،  فرهنگ اسلامی و ایرانی که همچون سدی در برابر  رسوخ افکار منحط خود میبیند را کنار بزند.

 این کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی  ابراز داشت :حوزه رسانه هایی چون دجالواره (ماهواره ) و همچنین بستر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و دیگر رسانه ها شاید امروز سر خط و نوک پیکان تهدیدات  علیه خانواده های ایرانی و اسلامی باشد که دشمن به انها اتکا کرده است .

 وی  خطرات  پشت پرده  رسانهایی چون ماهواره با تولیدات سنت شکن ضد اسلامی  را  یاد اور شد و تصریح کرد : ماهواره امروز شاید اگر نگوییم قویترین شاید  یکی از مهمترین ابزارهای  دشمن برای رسوخ دادن فرهنگ  ابتذال و شیطانی غربی خود در بین جوامع اسلامی  باشد که با تولیداتی جانبدارانه  سعی در تخریب پایه های زندگی دارد که امروز جوامع با اصالتی چون مردم ایران اسلامی بدان اتکا کرده اند .

پرما ابراز داشت : در برابر این موج تهدیدات  دشمن که اصالت فرهنگی ، دینی  و اسلامی خانواده های ما را نشانه رفته است باید همه خانواده ها  با هوشیاری و افزایش سواد رسانه ای و تمسک به سبک زندگی اسلامی سدی استوار را در برابر آسیب پذیری بنیان خانواده ها  فراهم کرد .

 وی گفت : نیاز امروز جامعه ما ثبات قدم بر فرهنگ اسلامی و ممانعت از گرایش به سبک زندگی غربی ، مد گرایی های کاذب و مبتذل  و حرکت بر محور  زندگیی که در چهار چوبه زندگی اسلامی و ایرانی اصیل  را شامل شود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد