سرویس: سیاسیکد خبر: 109963|14:41 - 1396/02/01
نسخه چاپی

امام جمعه موقت گیلان غرب؛

مسئولان پیگیر سیاستهای اقتصادی مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید باشند/ اولویت درجه یک کشور توجه به مسائل اقتصادی است

مسئولان پیگیر  سیاستهای اقتصادی مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید باشند/ اولویت درجه یک کشور  توجه به مسائل اقتصادی است
مطلع الفجر :امام جمعه موقت گیلان غرب گفت :هدف دشمن القای نا امیدی در مردم است لذا اصلی ترین وظیفه مسئولان، پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، حجت الاسلام و المسلمین سید سیف اله موسوی  در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی مسجد جامع گیلان غرب  به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی  اشاره و به نقش اقتدار، توانایی‌ها و انگیزه بالای ارتش در تأمین امنیت کشورتاکید کرد .


وی همچنین با تأکید بر تأثیر عملکرد دستگاههای اقتصادی، علمی و تحقیقاتی، و آموزشی و فرهنگی در جلوگیری از به نتیجه رسیدن اهداف دشمن، اولویت درجه یک کشور را مسائل اقتصادی دانستند و تصریح کرد : حقیقتا امروز اصلی ترین وظیفه مسئولان، پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و نترسیدن از تشر آنها است.


 خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود :در حال حاضر وضعيت اقتصادى و اجتماعى كشور به‌نحوى است كه مسؤولان كشور بايد وجهه همت خود و تمام توان خويش را براى مبارزه اقتصادى با دشمن و رسيدگى به وضعيت معيشتى مردم به‌كار گيرند.


حجت الاسلام موسوی  ابراز داشت :مسأله مهم ديگر مسأله انتخابات و اهميت و سلامت و گستردگى و امنيت آن  است و از سویی همه  ما بايد قدر انتخابات را بدانیم چرا که این رخداد بزرگ  سرنوشت ساز براى كشور يك ذخيره و ان را مصونيت خواهد داد.


امام جمعه موقت گیلانغرب یاد اور شد : در برهه کنونی دشمن بر روى ضربه زدن اقتصادى به كشور متمركز شده است و تصور مى‌كند كه از اين طريق مى‌تواند مردم ايران را به زانو در آورد، اين تلاش موذيانه و برنامه جدى دشمن براى ضربه به ملت ايران بايد همت مسؤولان را دو چندان كند تا به مسائل معيشتى و مشكلات اقتصادى توجه ويژه داشته و تلاش و كار خود را چندين برابر كنند.


وی  با عنوان اینکه دشمن همواره برای عقده گشایی خود بر تبل توخالی از حیث تهدید و تحریم می کوبد  تصریح کرد :تهديد و ارعاب ازجمله ابزارهاى دشمن است كه از آن بهره مى‌گيرد و تلاش مى‌كند تا مسؤولان و مردم كشورهاى مخالف خود را با ترس مجبور به كار در جهت منافع مستكبرين كند و پر واضح است که غالب اين تهديدها و تشرها توخالى و فاقد محتواست و در بسيارى از موارد دشمنان توان انجام تهديدهاى خود را ندارند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن تاکید و تبیین مجدد سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نیروهای ارتش ابراز داشت:يك فراز مهم از سخنان رهبر معظم انقلاب همين بود كه متذكر شدند كه كسى حق ندارد از جانب ملت شجاع و حاضر در صحنه‌ى ايران بترسد.

امام جمعه موقت گیلانغرب تصریح کرد:مردم ایران اسلامی ثابت کرده است با حضور در میدانهای دفاع از ارمانهای انقلاب  همواره ثابت قدم بوده و با حضور و حماسه  ماندگار مشارکت خود وفاداری خود را به نظام و انقلاب  بارها و بارها به  اثبات رسانده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد