کد خبر: 108845|12:21 - 1395/10/22
نسخه چاپی

باحضور مشتاقانه دانش آموزان و مردم؛

مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گیلانغرب برگزارشد+تصاویر

مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گیلانغرب برگزارشد+تصاویر
مطلع الفجر:صبح امروز مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گیلانغرب برگزارشد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،صبح امروز و در مسجد جامع  گیلان غرب، مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باحضور مشتاقانه دانش آموزان و اجتماع مردمی در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب  در این مراسم  ضمن تسلیت بمناسبت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: مرحوم آیت الله هاشمی عالم پرورش یافته حوزه ، از شاگران امام راحل(ره) و از چهره های انقلابی نظام بودند  .

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی یار دیرین امام خمینی(ره) و از انقلابیون و زحمت کشانی بود که از قبل از انقلاب خدمات خوبی برای نظام به ارمغان آورداظهار داشت:هیچ منصفی نباید  خدمات قبل و بعد از انقلاب هاشمی را نادیده بگیرد  و یا انکار کند ، اگرچه ممکن است گله های از سوی برخی جناح ها به مواضع وی وارد باشد  اما نباید زحمت کشان  انقلاب  را در احزاب محدود بگنجانیم  بلکه باید همواره از خدمات شایسته دفاع کرد اگرچه راه انتقادهای عقلایی هم باز است .

  امام جمعه گیلان غرب در ادامه ضرورت  انسجام واتحاد ملت را یادآوروتصریح کرد:تا زمانی که ما راه استقامت واتحاد راپیش گیریم و به اسلام و ولایت فقیه تمسک بجوییم  دشمنان در توطئه چینی های خود راه به جایی نخواهند برد .

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی آیت اله  هاشمی  را یکی از استوانه های بی بدیل و مردان بزرگ پرافتخار نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: آیت اله هاشمی اسوه صلابت و شکیبایی و تکیه گاه وملجاء دلسوختگان و دلسوزان نظام وانقلاب و امین امام و مقام معظم رهبری بود که پس از عمری تلاش  بی وقفه و صادقانه برای اعتلای نظام وکشور به مراد خویش پیوست.

فرهاد همتی  تصریح کرد: ولایت پذیری، سابقه طولانی مبارزه با رژیم ستم شاهی قبل از انقلاب ، محوریت وحدت ، دفاع از اصول و آرمانهای اصیل انقلاب وامام و ولایت فقیه را از صفات برجسته این عالم ربانی خواند که در طول دوران عمر با برکت خود همواره عاملی برای وحدت و انسجام در کشور بود.
http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=7a4c4acc-9d31-400e-93b1-9001b8b57469

وی درپایان از ابراز احساسات و حضور باشکوه  همه مردم و گروهها در مراسمات بزرگداشت ارتحال آیت اله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.
نظیر همین مراسم  امروز در بخش گواور از توابع گیلانغرب  برگزار شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد