سرویس: اجتماعیکد خبر: 111488|09:24 - 1396/12/18
نسخه چاپی

نقد و نظر؛

به نام روز زن؛ به کام دشمنان اسلام/ ولنگاری فرهنگی این بار در جشن میلاد کوثر!

به نام روز زن؛ به کام دشمنان اسلام/ ولنگاری فرهنگی این بار در جشن میلاد کوثر!
امروز در مرکز تهران و در اوج امنیت، شهردار تهران در کمال آسایش با لبخندی بر لب به نظاره رقص زنان به همراه موسیقی می نشیند! و نشان می دهد این همان جمهوری اسلامی است که غربگرایان برای ملت ایران می پسندند.

مطلع الفجر-مرضیه شاهسنایی / در دهه 60 مقام معظم رهبری در کسوت رئیس جمهور سفری به زیمباوه داشتند، در این سفر اتفاقی افتاد که بوق های تبلیغاتی صهیونیستی آن را در صدر اخبار خود قرار دادند تا به وسیله آن ایران را بکوبند.

ماجرا از این قرار بود که هیئت ایرانی از حضور در ضیافتی که از طرف دولت زیمباوه ترتیب داده شده بود به خاطر سرو شراب امتناع کردند چرا که حضور در چنین ضیافتی را مخالف موازین شرعی می دانستند.

بعد از سر و صدایی که رسانه های بیگانه برسر این مسئله راه انداختند صدام رئیس جمهور عراق نیز فرصت را مناسب دید تا از آب گل آلود ماهی بگیرد و مدعی شد هیئت ایرانی به خاطر حضور زنان از شرکت در ضیافت رسمی دولت زیمباوه امتناع کرده اند!

هفته بعد مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه ضمن اشاره به ماجرا با صراحت علت عدم حضور در ضیافت فوق را اینگونه توضیح دادند: «مطبوعات جهانى از همین نقطه خواستند استفاده کنند؛ گفتند هیئت ایرانى اول به خاطر بودن زن ها و به خاطر شراب و به خاطر موسیقى نرفتند؛ این را در دنیا شایع کردند، هیاهو کردند، بعد دیدند ما از این حرف ابایى نداریم که، این‌که براى ما بد نیست، ما افتخار مى‌کنیم که به عنوان یک کشور مسلمان در مجلسى که اختلاط و آمیزش نامناسب زن هست، شراب هست و موزیک هاى لهو و لغو هست، طبیعى است که ما شرکت نخواهیم کرد.

بعد مطبوعات وابسته و خبرگزاری هاى وابسته دیدند ما از اینجورش ابایى نداریم، یک حرف دیگر درست کردند، گفتند بله این ها با زن مخالفند و چون زن توى این مجلس بوده نیامدند. ما توضیح دادیم، وزارت خارجه‌ى ما سریعا یک بیانیه‌ى بسیار قوى و مستدل صادر کرد، خود ما هم به خبرنگارها گفتیم، گفتیم ما براى زن حداکثر احترام را قائلیم. در کشور ما زن ها تعیین کننده‌اند، در هیچ یک از مسائل مهم کشور ما نیست که زن حضور نداشته باشد.

اگر زن ها نبودند جنگ نبود، اگر زنها با انقلاب نبودند انقلاب اصلا پیروز نمى‌شد، اگر زن ها نبودند این مراسم عظیم با این شکوه به وجود نمى‌آمد و اقلا پنجاه درصد از انقلاب ما رهین منت زن هاست، ما براى زن ارزش قائل نیستیم؟! ما اگر زن توى یک مجلسى باشد مى‌رویم.

توى مجلس شوراى اسلامى خود ما زن هست؛ در مجامع اسلامى ما زن هست؛ در نماز جمعه‌ى ما زن هست، توى مساجد ما زن هست، ما با حضور زن در هیچ جا مخالف نیستیم، ما با پوشش نامناسب زن مخالفیم؛ ما با وضع معاشرت نادرست زن مخالفیم. آن جایى که زن و مرد قرار است بروند و مشروب خوارى بکنند، آن‌جا البته ما شرکت نمى‌کنیم. توضیح دادیم و به فضل الهى سر و صدایش در دنیا، خودشان سر و صدایش را خواباندند چون دیدند هر چه این را اوج بدهند و گسترش بدهند این براى ما بهتر خواهد بود، ما بیشتر خوشمان مى‌آید، از همه بى‌عقلتر صدام حسین بود که در این آخر کار که همه ساکت شدند او تازه شروع کرد این را در یک جمعى دو سه روز قبل از این بیان کردن که بله ایرانی ها توى یک مجلس که زن بوده نرفتند، شراب بوده نرفتند و نفهمید که این با ادعاى مسلمانى‌یى که او حالا دارد به دروغ مى‌خواهد مردم عراق را بفریبد، بگوید من مسلمانم منافات دارد. خب ما مى‌گوئیم مسلمانیم،این هم حکم اسلامى است، پایش ایستادیم. این‌که ننگ نیست که یک نفر مدعى اسلام کار خلاف اسلام را انجام ندهد، اما براى آن بى‌عقل ملتفت نبود که وقتى مى‌گوید من مسلمانم دیگر نمى‌شود یک مسلمان را براى خاطر مشروب نخوردن آدم ملامت بکند، با ادعاى مسلمانى نمى‌سازد».

حرف زن به میان آمد و ماجرایی که جشن روز زن شهرداری تهران در برج میلاد برای زنان شاغل خود به راه انداخته است همراه با موسیقی و رقص گروهی زنان با پوشش افتضاح در حضور جناب شهردار اصلاح طلب تهران! که آه از نهاد هر مسلمانی بلند می کند که این است شهردار پایتخت ام القرای جهان اسلام!؟

بعد از آنکه با انتشار فیلم مجلس فوق در فضای مجازی متدینین جامعه علیه این حرکت شهردار تهران اعتراض می کنند؛ در حرکتی منافقانه بیانیه ای بر روی سایت ها می رود که شهرداری تهران نسبت به عدم رعایت موازین شرعی تذکر می دهد و آقای نجفی در کمال وقاحت اینگونه موضوع می گیرد که مسئله قابل نقد است ولی آنقدر مهم نبود که به خاطر آن کل مجلس جشن و برگزار کنندگان آن را بازخواست کنند!

جناب آقای شهردار بد نیست یک بار دیگر ارزش های انقلاب را از زبان تنها رئیس جمهور انقلابی، جمهوری اسلامی ایران به شما یادآوری کنیم: «ما افتخار مى‌کنیم که به عنوان یک کشور مسلمان در مجلسى که اختلاط و آمیزش نامناسب زن هست، شراب هست و موزیک هاى لهو و لغو هست،[شرکت نکنیم]… ما با پوشش نامناسب زن مخالفیم؛ ما با وضع معاشرت نادرست زن مخالفیم.» این موضع رئیس جمهور وقت است در اوج جنگ تحمیلی.

وقتی ایران با 60 کشور دنیا در حال جنگ بود، وقتی که به قول بعضی ها باید با دنیا راه می آمدیم تا آن ها با ماه راه بیایند در برابر یک امر خلاف شرع! و امروز در مرکز تهران و در اوج امنیت، شهردار تهران در کمال آسایش با لبخندی بر لب به نظاره رقص زنان به همراه موسیقی می نشیند! و نشان می دهد این همان جمهوری اسلامی است که غربگرایان برای ملت ایران می پسندند؛ جمهوری اسلامی که تنها نام اسلام بر آن گذاشته شده باشد اما از محتواس اسلامی تهی باشد.

جناب آقای شهردار تسامحی که شما را در آن مجلس نشاند و نظاره رقص زنان نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک مسلمان قرار داد و تساهلی که شما برای برگزار کنندگان جشن خواستارید و به واسطه آن تساهل حرمت شکنی که در این مراسم اتفاق افتاد را بی اهمیت جلوه می دهید و مشی لیبرالی که باعث می شود زن ایرانی را اینگونه خوار و خفیف کنید تا عده‌ای زن نما به اسم روز زن و میلاد بانویی که از حیا و نجابت سرور زنان عالم است، نام زن را به لجن بکشند و درحد ابزاری برای سرگرمی حضرات تنزل دهند؛ همه و همه خلاف ادعای مسلمانی شماست!

از شورای شهری که این شهردار انتخاب کرده امیدی نیست تا آبی گرم شود و برخوردی اتفاق افتد، دادستان تهران و دادستان کل کشور خبر از پیگیری حقوقی ماجرا دادند؛ لذا اول کسی که باید مورد پیگیری حقوقی قرار گیرد شهردار لیبرال تهران است و بعد زیر دستان او.

مردم انقلابی منتظرند …

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد